Popularne posty

Teraz czytam

Teraz czytam

Wkrótce!

Wkrótce!

Oceny

10/10 - Arcydzieło
9/10 - Rewelacja
8/10 - Bardzo dobra
7/10 - Dobra
6/10 - Niezła
5/10 - Średnia
4/10 - Ujdzie
3/10 - Słaba
2/10 - Bardzo słaba
1/10 - Nieporozumienie

Liczba odwiedzin

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Obserwatorzy

poniedziałek, 21 maja 2018
Autor: Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick
Tytuł: Jak Cię widzą, tak Cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych"
Tytuł oryginału: The Art of Social Media: Power Tips for Power Users
Data wydania: 11 czerwca 2015
Wydawnictwo: One Press
Liczba stron: 184
Kategoria: poradnik





Poradnik, który obejmuje 123 wskazówki odnośnie mediów społecznościowych. Czy warto go przeczytać? 

Książkę podzielono na rozdziały, a w każdym z nich znajdziemy ponumerowane wskazówki. Dzięki temu możemy łatwo odnaleźć tą, która wydała się nam ważna. Książka jest bardzo dobrze przemyślana i składa się z wielu sugestii, często na poziomie podstawowym (jakie zdjęcie wybrać na profil czy jak korzystać z Instagrama), są notatnikiem rad opartych na doświadczeniu. Zobaczymy tutaj mnóstwo zrzutów z kont autorów czy efektów ich działalności. Dzielą się wskazówkami, które sami stosują lub sprawdzili w praktyce. Teorię ograniczyli do minimum.

Część wskazówek pochodzi od ich znajomych, więc nie są oni tak do końca sami autorami. Każda taka porada zaopatrzona jest w imię i nazwisko sugerującego. Widać, że czerpią z wiedzy i doświadczenia innych specjalistów i dzielą się tymi wynikami. 

Warto przeczytać tę książkę jeżeli brakuje nam podstaw i etyki pracy w social media. Jak przytacza nam Guy nie wszyscy będą nas lubić i nie warto kupować fanów, trzeba zachowywać się fair. Jeżeli ktoś szuka sztuczek do zwiększenia zasięgów to się rozczaruje. Znajdziemy tu rady, które pomogą prowadzić social media. 


Ocena: 8/10
Jak cię widzą, tak cię piszą. Sztuka autopromocji w mediach społecznościowych [Guy Kawasaki, Peg Fitzpatrick]  - KLIKAJ I CZYTAJ ONLINE

0 komentarze: